Zadovoljstvo uporabnikov in deležnikov naših dejavnosti in storitev je eden od temeljnih ciljev naše nevladne organizacije. Veliko nam pomeni vaše pozitivno mnenje o vaših izkušnjah z nami in hkrati cenimo tudi vaše predloge ter kritiko s pomočjo katere, bo izvedba naših dejavnosti in storitev na najvišjem kvalitetnem nivoju. |
Če vam je mar za našo organizacijo, nam prosimo zaupajte vašo izkušnjo z nami. Smo dosegli ali presegli vaša pričakovanja? Imate za nas kakšno pobudo, predlog , pohvalo ali pritožbo, v želji, da smo še boljši?
V skladu z aktom Univerzum Minerva "POSTOPEK SPREMLJANJA, ANALIZIRANJA IN ODGOVARJANJA V PRIMERU PREDLOGOV oziroma "PRITOŽB" se na pritožbe praviloma odzovemo po proučitvi zadeve in pobudnika o predvidenih ukrepih oz. predlogih rešitve pritožbenega razloga pisno obvestimo v roku do 8 delovnih dni.
V želji, da dosežemo z vami dolgoročno partnerstvo se vam zahvaljujemo za vse pohvale, pobude, predloge in pritožbe.