Strateško načrtovanje

Ste brez načrta ? Brez vizije? Plujete po vetru brez cilja in brez uspehov? 
 
Čas je, da se organizirate in začrtate svojo pot v svetlo prihodnost in dobičkonosno poslovanje.

 

Razlogi za udeležbo:     • spoznali boste osnovni pomen strateškega načrtovanja

• seznanili vas bomo s procesom strateškega načrtovanja

• predstavili vam bomo različne analize (analizo konkurence, analizo tržnih priložnosti, analizo kupcev,...)

• naučili se boste obvladovati temeljne etape strateškega načrtovanja

• naučili se boste izdelati kvaliteten strateški načrt podjetja/organizacije

• govorili bomo tudi o pomembnosti in pravilnem načinu predstavitve strateškega načrta vsem zaposlenim v podjetju

 

Za podrobnejše informacije o izobraževanju ali njegovi izvedbi nas kontaktirajte preko tel. 051 244 399 ali elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Poslali vam bomo podrobnejšo ponudbo programa.

MemoGENIJ - pristopi za pomnjenje

Si želite zavestno uporabljati in trenirati svoje možgane? Se želite udeležiti svetovnega prvenstva v pomnjenju? Želite zmagati in postati državni prvak v pomnjenju?
 
Dober spomin je osnova vsakega izobraževanja

 

Razlogi za udeležbo:
 
• testirali bomo vaše trenutne spominske kapacitete

• predstavljene vam bodo osnove o spominu/pomnjenju (razlika med senzoričnim, kratkoročnim in dolgoročnim spominom)

• naučili vas bomo uporabe različnih metod, pravil in sistemov za pomnjenje (metoda LOCI za kratkoročno shranjevanje veliko podatkov, metoda za zapomnitev števil, MAJOR sistem in številne druge memo-tehnike)

• povedali vam bomo kako se lahko udeležiti svetovnega prvenstva v pomnjenju

• zadnji dan delavnic bomo izpolnili test s katerim bomo preverili in primerjali rezultate s prvim dnem

 
 

SuperHIBRA

Napovedujemo:

 

 

Tekmovanje SuperHIBRA bo zaživelo v mesecu februarju 2014

 HIBRA Logo za splet

 

Kaj je SuperHIBRA ?
 
Je tekmovanje v hitrem branju, pri katerem udeleženci uporabljajo sposobnost pomnjenja in razumevanja velike količine besedila v kratkem času.
 
Ali ste vedeli, da običajen bralec prebere polovico strani na minuto? To pomeni, da za 100 strani dolgo knjigo potrebuje skoraj 4 ure.
 
S pravilno tehniko si lahko skrajšate čas branja tudi za polovico, ob tem pa obdržite popolno razumevanje prebranega. Vaši možgani ob pravilno izvedenem hitrem branju zmorejo več ter so bolj osredotočeni na prebrano besedilo, saj ni »prostora« za preostale misli.
 
Ključni koraki za hitro branje:

• Prepoznavanje ovir in napak pri branju

• Tehnike hitrega branja

• Vaje za izvajanje hitrega branja

Grozd - ZNANJE ZA VSE

Namen
 
Namen vzpostavitve grozda na področju izobraževalnih NVO je nekapitalsko povezovanje izobraževalnih NVO, ki vodi k tesnemu sodelovanju in ustvarjanju močnih jeder v izobraževalni sferi. 
 
Poslanstvo 
 

Poslanstvo poslovnega izobraževalnega grozda MINVOS je članicam mreže MINVOS zagotavljati nenehen razvoj izobraževalcev in izobraževalnih programov skozi svetovanje, informiranje, podporo, sodelovanje, povezovanje, vzajemnost ter izmenjavo mnenj in izkušenj. Obenem grozd zagotavlja strokovno, spodbudno in vplivno okolje, v katerem vsaka članica uresničuje svoje lastno poslanstvo. Odprti za sodelovanje smo gradnik učeče se družbe, s čimer soustvarjamo prepoznavnost Slovenije v mednarodnem okolju.

 

Cilj
 
Cilj izobraževalnega grozda MINVOS je, da bo s svojimi članicami postala mreža organizacij in posameznikov, ki bo specializirana in konkurenčna dobaviteljica celovitih rešitev na področju izobraževanja in bo dolgoročno konkurenčnost gradil na inovativnosti, razvoju in kakovosti pri čemer želi povečati relativno nizko inovativnost izobraževalnega sektorja, kakor tudi preseči tradicionalni pristop "od zgoraj
navzdol", pri katerem raziskovalni sektor prispeva vse inovacije, medtem ko industrija pasivno čaka na priložnost, da bo prišla do kakšne taktične, kratkoročne finančne koristi. Na splošno želi grozd MINVOS ZNANJE ZA VSE zvišati dodano vrednost sektorja, znižati proizvodne stroške, spodbujati inovacije in razvoj dobavne verige, povečati zaposlenost, privabiti investicije, iskati sredstva, komercializirati akademske raziskave in okrepiti tekmovalnost.
 

Model grozda ZNANJE ZA VSE

Grozd